9 Januari

Helluuu.

Söndagsångesten är på topp hos Rebecca!
Nja inte sådär jätteroligt va..
Men nu är det bara en termin kvar. En termin kvar innan man verkligen går in i vuxenvärlden och ska jobba!
Vi har en hel del praktik den här terminen som startar redan v.3. Så jag hoppas verkligen att terminen går fort.

Har sovit med en 8 veckors hundvalp brevid mig i natt. Gosen!
Han tog min kudde också men vad gör det. När man tittar på honom så smälter man ju så det gjorde inget :)

Hade en trevlig kväll hos Denice och Sebastian igår.
Åt jättegod mat som Sebbe lagade, tittade på fångarna på fortet och sen på film.
Blev lite strul med bussen hem sen och Stefan sa att jag inte fick sova hos honom (fick dissen av killen min. :) man tackar!) Därför stannade jag hos Denice.

Nu är jag bara sjukt trött. Inte många timmar sömn denna natt.
Ska träna sen så nu ska jag bara ta det lugnt i en timma.
Puss



Sötaste söta gosvovve!
Man vill bara äta upp honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0