Äntligen

Hola.. Äntligen har vi fått internet. Tog bara sisådär 6 månader ;) Boxer kan dra åt helvete. Beställ aldrig internet av boxer. Kör på bredbandsbolaget i stället. Så jäkla mycket bättre! Tack gode gud för att det finns bra företag i detta samhälle.. Nu har jag allafall internet igen och kan nu börja skriva som vanligt igen. Snabbt och bra går det med. I grebo hade vi 0,5 - 1 mbt/s Nu har vi 54 mbt/s. Liiiiiite skillnad om man säger så. Underbart! Har plockat iordning lite på mitt rum nu på kvällen. Allt för att inte somna. Är så sjukt jäkla trött. Jobbade några timmar idag. Gick jättebra och pengar kommer snart till mitt konto! Trodde jag skulle somna direkt när jag kom hem så mamma och jag bestämde oss för att gå ut och gå istället. Så vi tog en sväng rumt tannefors och stångån! Sen åt vi visst tre rättersmiddag idag. Gott :) !! Men nu är klockan snart 23.00 så jag tycker faktiskt det är helt okej att gå och lägga sig nu. Jag dör så trött jag är! Imorgon har jag fullt upp hela dagen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0