Damp? Utbrott? Sjuk? Frisk? Lugn? Slå? Berätta gärna för mig vad som är fel, tack!

Några timmar senare...

Sitter i min säng med papper upp till öronen och försöker plugga till Strindberg.
Går väl.. Sådär!
Det är så otroligt tråkigt att sitta och plugga in något som man inte är intresserad av för fem öre.

Fick nyss mitt dagliga ryck när internet började strula IGEN.
Slog några gånger i min kudde i sängen. Tills jag fick ont i handen (precis som varje dag), kastade iväg ett ihopskrynklat papper på golvet (i hopp om att det skulle låta massor även om jag vet att det bara var ett papper). Sen gick jag upp till de där uppe.
Samma konversation som varje dag:

R- Sitter ni vid internet?
M- Ja, men det fungerar inte.
R- jag vet. Får damp. Biter ihop tänderna för att inte slå i någon mer kudde :)

Men idag slutade det inte så. Utan Lars ringde Bredbandsbolaget istället. Och så på 10 min vipps!
Nu fungerar det mycket bättre igen.

Hoppas det får vara såhär nu så jag slipper få damputbrott varje jäkla dag.
Nu har jag PMS med. Den är INTE något att leka med kan jag lova.
Herregud för den som skulle göra något mot mig nu. Kokar i hela kroppen varje sekund varje dag.
Idag var jag gaaaanska nära på att få utbrottet i skolan.
Nere i källaren. 100549896 miljoner personer på samma ställe. Alltså jag klarar inte av det. Speciellt inte om det är fetton där som tränger sig i matkön eller till vattnet. Eller bara är allmänt dumma i huvudet.
Men jag bet ihop. Trängde mig igenom folkmassan och vipps så var mitt humör som bortblåst igen.

Stefan tror på allvar jag har damp. Han tror jag är sjuk.
Ja, jag får verkligen mina utbrott. De håller på i kanske 5 min. Under den tiden skulle jag nog kunna slå sönder vad som helst tror jag. På riktigt. Men varje gång biter jag ihop!
Och det är inte bara när jag har PSM utan alltid. Folk som känner mig annars. kompis och så märker det inte för de är inte med mig när jag får mina "utbrott". Men stefan har ju fått vara med på ett och annat nu.

Om han säger något elakt mot mig. För att reta upp mig. Så vet han vad som händer. Så fort jag närmar mig honom och ska ta tag i honom så säger han: nu kommer dampet igen.
Det är inte roligt ju!

Så jag var tvungen att fråga Lars (mammas kille) här om dagen om jag var sjuk. Han är läkare och borde märka sånt tycker jag. Men han sa att jag hade högt EQ eller något sånt.
Typ att jag bryr mig om människor. Ofta jag bryr mig om Stefan när jag på riktigt skulle kunna slå honom (inte jättehårt). Nae jag förstår inte riktigt vad han menade. Utan går mer och mer in på Stefans teori att jag har damp.

Det hoppas jag inte. Nejdå! Klart Rebecca du inte har det. Du är bara väldigt, väldigt, väldigt speciell :D
Nu ska jag fortsätta plugga Strindberg.
Det här var bara en paus i mitt arbete. Var tvungen att skriva av mig igen.
Puss


Ungefär såhär ser jag ut :) !
Men tänk att jag biter ihop tänderna så hela jag skakar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0