FEL

Hej igen!

Nu är jag hemma igen.
Kan lova er att jag hade sååå fel gällande rullstolsbasket och goalball. Var ju jätteroligt! :)
Slutade straxt efter halv 4 så jag mötte upp stefan på vägen. Följde med han till jobbet och sen stack jag in och solade. (jag solar ungefär brevid där han jobbar om någon undrar).

Tog bussen hem och här sitter jag. Luktar förjävlig efter solariumet så det blir en dusch för mig kan jag lova.
Ska ta 20.30 bussen in till stan sen igen för ikväll är det bio på schemat. Vill så gääääärna gå ut i helgen men är helt pank så jag får allt snällt vänta 3 veckor till.
Så ikväll blir det bio, imorgon kväll har jag ingen aning och på söndag ska jag på musikcafé med jobbet.
Bra helg det här.

Nu dusch.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0