FEM!

Nu är jag hemma igen.
Är pigg i kroppen men helt slut i huvudet.
Har väl inte hänt att för mycket på jobbet idag..
Ungefär som vanligt. Kaffe, kaffe och mer kaffe!

Nu ska jag titta på sveriges mästerkock på tv4play för jag missade det förut.
Sen sooova för imorgon ringer min klocka kl. 6.00! Och jag vet att jag inte kommer vara allt för pigg då.
Uschalingen. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan.
Så jäääääkla mycket bättre att jobba!
Men det är bara 5 månader kvar. FEM månader?
Det är mindre än ett halv år. Woho. Snart, snaaart slipper man äntligen skiten.

Blev ingen träning idag. Och imorgon ska elli och jag köra yoga. Det ska ju tydligen vara bra. Speciellt om man stressar. Jag behöver verkligen yoga!!

Time to go!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0