Good things!

Tror jag kommer trivas kanon bra på min praktikplats.
Tjiii vilket fel jag hade. Trodde jag skulle få mitt schema idag och sen åka hem.
Nix pix jag var kvar till klockan 20.30. Tog ingen rast så fick sluta 30 min tidigare!

Har fått ett bra schema med..
Många kvällar och några tidiga mornar. Sånt gillar vi!

Imorgon börjar jag dock klockan 7.00 men jobbar bara till klockan 10 och det är bra.
Då har jag hela dagen till att göra vad jag vill.
Prio ett: Åka och träna!

Så idag har det bara hänt bra saker.
Första: Har fått bra kritik från mitt jobb på HSB!
Andra: Har fått en bra praktikplats som jag kommer trivas på!
Tredje: Min granne har sagt att jag får komma in och gosa med bebisen när jag vill. Även gå promenader med vagnen. Ååååh jag älskar bebisar. Jag älskar att gå med vagnen. Det kommer bli perfekt :)))
Fjärde: Jag ska äntligen få krypa ner i min varma gosiga säng!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0