Impuls

Hemma från träning.

Elli och jag bestämde att vi skulle köra på gym idag.
Kommer dit och kämpar oss igenom 30 min tills jag ser någon gå i stora salen.
Frågar Elli vad det är för pass nu och hon säger medel.
Snabbt tog vi våra jackor, vattenflaskor och påsar och gick in till stora salen.
Haha snacka om impuls grej!

Först gym sen pass.
Men skönt var det. Och jobbigt!
Kom hem och duschade.
Nu sitter jag i min säng och fryser. Stängde av elementen förut och öppnade ventilationen fullt.
Jäklar vad kallt det blev.

Blir en hemmakväll idag. Ska till ica sen och köpa lite naturgodis. Blev så sugen på det efter att jossan hade med sig det på bion igår. Mmm så gott! Sen ska jag titta på fångarna på fortet och någon bra film.

Imorgon kommer ramzy hit klockan 9.30. Jag ska vara hundvakt några timmar på dagen.
Mysigt men jobbigt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0