Kvällspromenad med mamma <3

Nu ska jag sova snart. Kanske sätter på en film och tittar på den.
Tog en kvällspromenad med mamma förut. När jag ändå skulle möta stefan så forsatte vi en sväng runt stångån med. Mycket skönt!

Man blir mycket piggare nu när man tränar. Det märks om dagarna. Man orkar mer. Visst att man är seg i huvudet som alltid men pigg i kroppen. Det är underbart!
Har sovmorgon till 9.30 imorgon! Kan äntligen få sova lite längre.
Slutar 16.00 enligt schemat med eftersom vi har PA sista 3 timmarna så tror jag vi får gå tidigare. 

På eftermiddagen/kvällen har mamma lovat hjälpa mig med samhällsekonomin. Det borde gå fin fint eftersom hon gick just den linjen på gymnasiet och har jobbat med sånt hela livet ungefär. Jaja mamma jag vet, kanske inte hela. Men det ingår ändå lite i ditt jobb :D 
Hon tjatar hela tiden på mig om hon får hjälpa mig att förhöra mig på saker och ting och nu när jag sa att jag behövde hjälp med ekonomi så skrek hon rätt ut att hon inte kunde något. Haha tror jag inte ett smack på :) 

Sen ska vi även gå vinterljus på kvällen eftersom jag inte hinner träna. Bättre än ingenting! 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0