Ledig tills på söndag!

Jag lyckades ta mig igenom denna kväll på jobbet med.
Mja hände väl inte allt för mycket.
Laga mat, prata lite, läsa papper, gå hem till en boende som bor i en satelitlägenhet utanför, prata lite till, lägga en person.. Ja ungefär så. :)

Kom hem strax efter halv 10.
Käkade lite mat och tittat på teven.

Nu tittar jag på reprisen av Sveriges mästerkock. Missade det så tittar på reprisen nu.
Man får vara uppe 00.40 om man är ledig dagen efter. För det är jag ;)

Imorgon ska jag göra lite saker.
Gå till ica som jag inte gjorde idag.
Ut och gå!
Gå förbi HSB och slänga in ett papper som jag fixade med när jag jobbade i söndags.
städa lite,
afrodans på kvällen!

Så lite har jag allt att göra. Men skönt att vara ledig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0