Min kropp är död!

Guuuuud vad trött jag är!
Kom hem för en stund sedan.

Skrev samhällsekonomi provet idag. Fårse hur det går. Eftersom läraren räknar poäng på sina prov, vilket jag tycker är helt fel så brukar det gå sådär med just hans prov.

hade iv-val idag. Praktisk lektion och vi åkte rullstol över hela stan. Det var INTE roligt!!!!
Man satte sig fast i isen, jackan blev smutsig, händerna gjorde ont, man blev snöig och blöt om händerna, ont i ryggen.. Man ville bara resa sig ur den där jävla rulltsolen och gå där i från!
Men det kunde jag såklart inte.

Så nu är jag helt slut i hela kroppen!
Var ju ett helt träningspass det där.
Ska åka ut till grebo sen men missade 17.00 bussen så tänkte ta 18.00 bussen men då skrev pappa att mikalea (min "syster") ska ut till grebo med så jag kan åka med henne och philip..

Jag är så trött. Skulle kunna somna nu om det var så!
Sen imorgon åker jag hem igen. På kvällen kommer Stefan till mig. Jag är ensam hemma hela kvällen. Skönt!
Och på söndag ska jag jobba igen.
Ungefär så ser min helg ut. Jag ska inte plugga NÅGONTING i helgen. Skiter i allt och tar det lugnt istället.

Puss

Grattis till mitt kusinbarn Amelia som fyller 9 år idag! :)



Ska krama ihjäl mig på denna sötsak i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0