Mitt mål

Jädrar vad jag måste ligga på hårdträning om jag ska nå mitt mål jag har.
Dels är det att få bättre självförtoende och kunna säga till mig själv när jag provar en ny tröja att den passar på mig och att jag är fin i den.
Det kan jag inte göra nu. Måste ner ett x antal kilo först. Men har jag lyckats gått upp så kan man gå ner.
Man behöver bara kämpa lite mer.

jag har ett mål jag ska nå. Kommer inte skriva det här förns jag har gjort det.
Ni kommer bara få följa min träning dit.
Jag kan skriva siffror och sånt när jag är redo för det. När jag har bättre självförtroende.
Men inte nu!

Jag ska klarar detta. Jag ska inte ge upp. Nu har jag börjar så nu kan jag inte sluta.
Som alltid. Tränar några veckor sen ger man upp.
Inte den här gången. Den här gången ska ingenting få förstöra det.
Men jag tänker inte bli knäpp och tänka : inget socker, inga kolhydrater och blablabla.
Om man äter godis eller chips. Det får man. Dock verkligen inte hela tiden.
Men någongång ibland får man det. Bara man tränar efter. Så man tränar bort det sen.

Det här kommer gå bra. Det kommer gå super bra.
Äntligen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0