NIOHUNDAÅTTIO!

Hellululululu!

Kom precis hem från Åtvidaberg.
Har tittat på innebandymatch hela kvällen.
Min kära bror som spelade men de förlorade. Storstryk skulle jag kalla det, 3-20!

Har fått min mobil räkning. 980 :- huuuh?
Hur fan kan den vara så mycket. Det står inte varför heller. Har ringt för 21 kronor, gratis sms, gratis spotify, och surfen ingår i mina 298 :- jag ska betala. Så om jag räknar rätt så borde det bli 319:- jag ska betala. Och sen kanske lite moms på det. Men max 350:- allafall. Hur i helvete tänker telia när de ger mig räkningen på NIOHUNDRAÅTTIO JÄVLA KRONOR?
Ska ringa kundtjänst imorgon för något är fel. Eller så är det väl för att det är första räkningen. Min bror snacka något om att han också fick betala mycket då. Men det kunde de informerat om lite tidigare kanske?
Någon som är erfaren av detta? Inte jag eftersom det är mitt första abonemang!

Nu ska jag titta på let's dance på tv4play och käka godis som jag köpt i dag.
Ja, godis!
Imorgon är det stenhård träning.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0