Saknar dig nu.

Så var denna dag snart slut med.
Men än är det inte över. Har lite kvar att göra allt!

Har kunnat pricka av lite saker på min to do list idag.
Dock glömde jag självklart ica. Fasen skulle gått dit i tisdags ju!
jaja får göra det imorgon istället.

Om 20 min ska jag vara på friskis och svettis.
Möter upp elli sen kör vi vårat danspass. Jag vet att jag tjatar om det. Men tycker det ska bli så roligt. Speciellt eftersom jag suger så jäkla stenhårt på allt som har med dans att göra. mohaha :D

Jag får nattbesök sen med. Ja det är självklart Stefan som kommer hit när han har slutat jobba. Mysigt!
Imorgon är det iv-val som jag inte längtar ett skit till. Men får tänka på kvällen för då följer jag med elli och jossan på bio. Roligt :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0