Träna och Bingolotto

Var och tränade förut med Elli och Jossan.
Jäkla mycket folk. Kö till allting!
Men vi var där en timma och det var ju skönt!

Nu sitter jag och väntar på mat då jag allvarligt talat håller på att hungra ihjäl.
Vi ska äta lasagne. :)

Ikväll ska jag bara ta det väldigt lugnt.
Titta på bingolotto men jag har ingen lott. Får väl gå ändå då :)

En sak som är säker är att jag ska gå och lägga mig i sådär skaplig tid ikväll!
Inte okej att vara uppe sådär länge som jag var inatt. Somnade 4.45 :(

Nu borde maten vara klar tycker jag!
Imorgon är det skola som sagt, roligt. NEJ!
Snoppiii. Ibland har man lust att bränna ner fanskapet!!

Puss

Nu kan jag lägga upp kort igen så ska lägga in korten från stockholm i datorn sen ladda upp de här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0