Jag hatar detta

Eftersom detta är min blogg så får jag skriva vad jag vill i den..

Jag mår som en påse skit rent ut sagt!
Mina kvälls och nattplaner blev ändrade.
Bråkar med Stefan. Fan, fan, fan.
Jag hatar att bråka. Speciellt med honom. Det händer inte ofta. Vi brukar bara små tjafsa.

Det här var andra gången vi bråkar och inte bara tjafsar.
Började självklart gråta på en sekund. Ungefär som vanligt när jag tjafsar med någon.
Plus att min självkänsla är nog så långt ner som man kan komma och det blev inte bättre efter det här.
Drog hem efter ett tag. Orkar inte bråka och vara ledsen!
Är dock fortfarande ledsen. Tårarna rinner ner på mina kinder.
Jag hatar verkligen att bråka. :(

Alla bråkar. Alla bråkar i deras förhållande. Verkligen varenda en.
Jag och Stefan brukar inte göra det. Små tjafsa någon gång ibland är inget för mig.
Men nu vet jag inte. Hur ska jag kunna ändra på mig utan att jag vet vad jag gör fel?

Hoppas på att kunna somna sen bara.
Ska lägga mig och titta på andra avenyn nu.
Önskar vi var sams. Önskar att jag låg i din säng nu med huvudet mot ditt bröst och tittade på en bra film.
Måste träffa honom och reda ut det här snart. Jag orkar inte!


Kan tårar ta slut? Vad händer när tårarna tar slut? Hur mycket tårar finns det? Många frågor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0