Vadå, vad är trött?

Gud jag är såååå trött.
Inte varje dag man måste stiga upp 5.15!
Kom till jobbet vid 7 alla fall. Det var ju tur :)

Skulle bara ha jobbat 3 timmar och slutat vid 10 igen men när klockan var 9 rullade det in massor personal som skulle ha möte där hela förmiddagen. Min handledare slutade 9 så jag skulle få läsa i massor pärmar om allt som är viktigt. Men de var tvugna att ha dem på mötet så tack och hej jag fick sluta en timma tidigare.
Skönt :)

Kom hem redan 9.40! Så det blev verkligen ingen lång dag idag.
Och nu är jag så trött. sååå trött!

Ska till friskis och svettis sen men först tror jag att det blir en power nap annars kommer jag verkligen inte orka med den här dagen.

Puss och adjö på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0