1 Juli

Godmorgon alla underbara och mindre underbara personer i världen!

Gick lika bra på jobbet igår som vanligt.
Var på bio igårkväll med. Mycket roligt!
Såg Bad Teacher och filmen var väl sådär i sin helhet men alltid roligt att komma iväg och göra något :)

Har dock sovit fy jäkla dåligt inatt.
Det har varit varmt i mitt rum, jag har kliat på mina armar vilket leder till eksem (dumma jäkla Rebecca sluta klia då!!!!!).
Men sist men inte minst, vakna av att klockan ringer 9.30 och tror att jag har kommit för sent till jobbet.
Alltså kan jag inte bara släppa allt och tänka att jag är ledig eller?

Just det ni läste rätt. Jag är ledig idag!!!
Dock gillar jag inte det här med en dags ledigs grej för jag har bara ångest inför imorgon då jag ska jobba igen.
Haha :)

De lovade regn ida. Vart fan är regnet?
Det är blå himmel med lite moln på.
Jag som ska in till stan och fixa lite saker. VEM vill åka till stan när det är sånt här väder?
Jag måste dock in dit ändå.
Kanske även kör på en solning när jag är där. Ni får kalla mig dum i huvudet om ni vill men det är inte för att bli brun utan för att mina eksem försvinner av det. En solning och sen är de redan lite bättre...

Fårse vad som händer och fötter ikväll.
Börjar trots allt 15.45 imorgon så blir det en sen kväll gör väl inget :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0