13 Juli

Jag var tröttast i stan när min klocka ringde första gången klockan 4.50 idag!
Det är ett långsamt självmord när klockan ringer så tidigt och man måste gå upp.
Ja, för mig är det så! Jag är sjukt morgontrött..

Gick bredvid på nya jobbet idag.
Eller ja, gick väl mest själv för de hade personalbrist. Och det gick mycket bra!
Stor skillnad på hemtjänst men detta ska väl funka :)

Har ätit lite lunch hemma nu.
Och ska snart göra mig ordning och byta kläder för att ta cykeln in till stan.
MÅSTE till banken idag och lämna pappret sen ska jag köpa en ny BH med.
Och även svänga förbi Åhlens för jag såg att de hade mycket fina kläder på Rea just nu.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0