14 Juli

Shoppade upp halva Linköping igår ungefär!
Två långklänningar blev inhandlade, två BH, ett par örhängen och en navelpiercing, Sen köpte jag även upp halva apoteket på saker med :)
Okej det kanske inte blev så mycket men pengarna rann iväg ganska så fort..

Min kära vän Kristoffer kom hit igår kväll med.
Vi köpte lite sallad på 4 årstider, kollade på "på smällen" och lite av fotbollen.
Mycket bra så slapp jag sitta själv här hemma och han hemma hos honom. :)
Somnade ungefär 2 sekunde efter att han åkte hem sen sov jag ända till klockan 10.45 idag!

Åt en underbart god frukost med 2 mackor (keso,skinka och gurka) och havregrynsgröt, plus en kopp kaffe till det.. Måste även erkänna att jag är världsbäst på att koka gröt nu då jag får göra det till minst 4 personer varje dag på jobbet. Kan lova att den blir riktigt god alltså ;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Eller kanske ta mig ett bad?
Sen göra mig ordning för lite jobb idag igen. 15.30-20.00!
Inget långt pass och det är även på Bantorget idag. Saknar redan mina kära vänner på Aleris men imorgon ska jag dit igen :)

Puss



saknar dig med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0