17 Juli

Det blev minigolf igår med Krille snille till slut.  :)
Gick faktiskt oväntat bra.
Vem vann vaaa? ;)

Sov till klockan halv 10 idag.
Nu ska jag duscha och göra mig redo för jobb 15.45-21.00!
Sista dagen på Aleris vilket är mycket tråkigt. Men som sagt, jag lär komma tillbaka i höst igen :)

Imorgon börjar jag på Bantorget. Ska jag vara ärlig så är jag lite skeptiskt till det.
Har fått allerles för stort ansvar på mig för att vara ny och gått brevid några timmar bara.
Jag kan knappt ta emot larm. Så jag hoppas på gud att det går bra.
Vill nästan lägga mig under täcket och gråta en skvätt för jag känner att det kommer gå sådär.
Får lite ont i magen av att bara tänka på det :(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0