19 Juli

Helluu :)

Andra jobbdagen idag.
Går bara bättre och bättre känns det som. Har kommit in i personalgruppen bra och de boende är jättesnälla och söta. Jag gillar hemtjänst fy jäkla mycket men trivs bra på min lilla avdelning på servicehuset med.
Det är bra det, imorse tyckte jag till och med det skulle bli roligt att åka till jobbet :)

Jobbade kortpass idag 6.45-11.45 helt okej tycker jag :)
Man hinner liksom inte bli trött under tiden utan allt bara rullar på!

Håller på att städa mitt mindre fina rum just nu. Herregud så mycket saker jag har egentligen.
Ska fixa lite mer nu. Samla ihop skit sen ska jag sälja det..
Imorgon ska mamma och jag på bakluckeloppis. Dock bara titta men om det är roligt vill jag även vara med om någon vecka eller två eller tre, okej kanske fyra ;)
Lite saker ska jag nog kunna samla ihop alla fall.
Sen ska jag tvinga med mamma till vårat extra förråd vi har med.
Där har jag massor oöppnade flyttkartonger som står och samlar damm. Kan säkert slänga och sälja lite skit där med. Hahha jag behöver pengar :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0