25 Juli

Tog mig upp lika tidigt imorse med!
Samma visa imorgon och över morgon med..
Och varje dag som går kommer jag mer och mer fram till att jag inte är skapad för att gå upp sådär tidigt!

Kom hem och fick städrycket.
Dammsuga, plocka ordning bland kläder, bädda rent i sängen, tvätta, o fan & hans moster :)
Nu håller jag på och tvätta med. Vet inte riktigt hur jag ska hinna få allting att torka så ska bygga upp en liten ställningar av stolar och annat skit som får aggera torkställning inatt, haha!
Man tager vad man haver :)

Sitter och tittar på lotta på liseberg nu. Sen äre johan falk.
Men jag ska allt sova INNAN halv 11 inatt!

Känns bra att pengarna rullar in på kontot om 3 timmar!
Äntligen lite lön för slitet :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0