26 Juli

Jag shoppade, och jag shoppade riktigt riktigt mycket!!
Men gjorde dock inte av med så mycket pengar. Riktigt bra av mig :)

Det blev detta:
Nytt skal till iphone
Tamponger
Tuggummi
Ansiktskräm
Virkad väst
Poncho
Puder
Skor
Värmeskyddsmedel till håret
Ögonskugga
Parfym
Limstift
Pennor
Album som jag ska klistra in korten i
Och lite sprit tills lördag :)

Allt endast för ungefär 1700 kronor.
Riktigt bra av mig, mycket bra :)
REA är bra ibland..
Köpte ett par fulsnygga skor men klippte bort lite grejer på dem och nu älskar jag dem.
Så himla fina de blev :)

Har gjort de två första sidorna i mitt album.
Det tar tid men fint blir det.
kommer hålla på med det ett tag men jag lovar att lägga upp kort när det är färdigt :)

Nu ska jag sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0