28 Juli

Det blev en fika på stan igår med Ellinor.
Som vanligt en skagenbaguette på cociolata eller hur i helvete det stavas :)
Sen lite kladdkaka och kaffe på det!

Cyklade hem till henne efter.
Men först ett stopp på hemköp så jag kunde köpa lite godis och ananas och hon fick sin efterlängtade kinder maxi choklad, haha!

Satt hemma hos henne och snackade skit och tittade på teven till klockan blev närmare ett då jag tog cykeln hem igen. Sen somnade jag på direkten och vaknade 10.15!

Klockan är 11.45 nu och jag sitter och försöker få i mig lite frukost.
Jag vill börja gilla frukost igen men det vill inte min mage eller hjärna.
Det ser så gott ut men det smakar inte gott och jag är inte alls hungrig.
Saknar frukosthungern så enormt <3
Så blir det när man jobbar och inte käkar frukost på morgonen!
Tappar suget på't liksom :)

Min plan var att åka in till stan en sväng idag och köpa present och eventuellt något att ha på mig på lördag.
Men jag planerar om istället.
Stannar hemma, fixar lite med mitt album sen cyklar till jobbet.
Stan tar jag imorgon när jag slutat jobba istället.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0