29 Juli

Hej!

Ingen bra dag idag alls!
Känner mig som världens fulaste...

Först jobb 6.45-11.45.
Bajsfest på jobbet hela dagen, fan i helvete vad jobbigt det var.

Åkte in till stan med mamma efter jobbet.
Skulle hitta en klänning tills imorgon.
Självklart hittade jag ingen.
Eller jo många fina men inte på mig.
Har fucking jävla eksem helvete över hela jävla kroppen.
Jag får svära precis hur mycket jag vill över dem.

Jag gör det man ska göra. Smörja in, smörja in och åter igen smörja in.
Men de försvinner inte.
Heeeeeeeeelvete!

Vill ha sol så de försvinner.
Jag vill åka utomland så de försvinner. Mår så bra utomlands för har inga eksem då.
Dock pigmentfläckar på hela kroppen.
Åh :(

Så hittade ingen klänning.
Köpte ny sladd till iphonen. Och presenter till anki och Elli!
Nu ska jag sova. Godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0