31 Juli

Godmorgon!

Söndag igen.
Vart tog min helg vägen?
Imorgon är det jobb igen, helvete skulle jag vilja säga åt det.
Jag längtar fortfarande efter min sjukt långa sovmorgon :)

Kom på i natt att Linköpings uteliv suger rent ut sagt rövhål.
Helvete vad tråkigt det är.
Hm, vi väljer mellan ungefär 3 ställen att gå till.
Slutar på 55ans uteservering med tanke på att ingen är 100 % pepp på att gå och ställa sig mitt på ett dansgolv utan vi vill sitta ute och dricka!
Har jätteroligt där till klockan 1 då stänger uteserveringarna vilket är fullkomligt idiotisk idé som någon tråkig jävel utan liv har kommit fram till och skaffat en liten lag på.
Jaha, vart ska vi nu då?
Står och trampar ute på ågatan ett antal minuter.
Går lite fram och tillbaka innan någon vill gå och käka kebab.
Jahaja, går till hakkepi eller hur det nu stavas.
Sitter där inne och svär en liten stund på Linköpings tråkiga uteliv och kommer fram till att jag vill bosätta mig i Göteborg eller någon annan trevlig stad snarast!!
Går ut och ställer oss på ågatan igen. Fullt med folk, ont i fötterna och varma.
Nej men då går vi väl hem då.
Bläää!
Klockan 2 kom jag hem.
Klockan 4 anländer min nattgäst som jag så snällt erbjuder att få sova här då personen hade väldigt långt hem, inga bussar gick och skulle kosta en förmögenhet med taxi.
Vaknade igen runt 9..
Nu är klockan snart halv 11 och jag ska upp och äta frukost.
Ta ett bad efter det och göra mig ordning för att senare åka hem till bästa Ellinor som fyller år idag.

Intressant inlägg :)
Men nu fick ni reda på hur det gick till när Rebecca kom fram till att hon ville flytta till en annan stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0