5 Juli

Godmorgon på er!
Vaknade av att någons hund stod utanför på gatan och skällde en lång stund.
Ville gärna gå upp och strypa f*nskapet men låg snällt kvar i min säng.

Idag är jag ledig för en gångs skull. Dock jobbar jag imorgon igen så det är en sån här "en ledig dag mitt i veckan grej" igen. Det var otroligt skönt att sova ut idag alla fall. För igår ringde min klocka 5.00 första gången.
Jisses så trött jag var!
Slutade 15.30 och åkte senare bort till mammas jobb.
Sen tog hon och jag cykelturen runt hela stan och hem till min syster för att lämna nycklar.
Passade även på att gosa med deras sjukt söta 9 veckors hundvalp (brorsan till våran).
Fick även bevisat att jag inte tål den lilla krabaten så nu vet jag det.
Kul det kommer bli att gosa med Malte när jag inte tål honom. Får knarka massor tabletter innan jag åker hem till pappa i fortsättningen.

Men vet ni vad jag ska göra nu då?
Färga håret!!
Äntligen, köpte färg förra veckan men den har inte kommit till användning än.
Sen ska jag nog träffa Elli tror jag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0