6 Juli

Så var det onsdag igen..
Tiden går så fort.
Dagarna går ännu fortare.
Herregud jag fyller snart 40!

Vaknade vid 7 av att någon står och klipper gräset på andra sidan gatan.
FUCK YOU som gjorde det, jag ville sova!
Slängde en kudde på huvudet och somnade om efter ett litet tag.

Vaknade sen igen vid 9 och då var det mer okej att stiga upp.
Åt en macka till frukost och inget mer. Saknar min frukost känsla. Att vara hungrig på morgonen. Den har försvunnit, inte okej någonstans :(

Ska inte göra någonting nu under dagen.
Sen blir det jobb 15.45-21.00!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen, titta upp i taket en liten stund och bara fundera på livet.
Himla skönt ibland ska ni veta.
Värt att testa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0