Beslutsångest!

Har funderat lite på det här med gymkort igen.
Jag ska skaffa mig ett så småningom.
Förmodligen när det inte är lika varmt ute längre..

Men grejen är ju den att vart ska jag köpa mig ett?
Bor ju granne med friskis och svettis just nu ungefär (ca 300 m) där i från.
Dock har jag stora planer på att flytta så fort jag får tag i en lägenhet. 
Och inte vet jag om den ligger i Tannefors eller inte. 

Då är det ganska onödigt att ha ett gymkort på F&S! 
Funderade ett tag på medley alltså simhallen & sporthallen. Men det känns inte så lockande längre faktiskt. 

fd.nautilus alltså nya actic känns ganska bra.
Ligger lagom bra. Får jag en lägenhet i Tannefors är det ändå nära.
Och sen finns det två gym. Dock ligger det andra borta vid industrigatan ungefär men vad gör det om 100 år :)

Studio fitness finns med. Är nog ganska bra där med sägs det :)

Worldclass vill jag inte ha. För dyrt och inte alls lika bra längre som förut.
Nej nej det blire inte!

Så frågan är vad fasen jag ska ha för något? Får fundera på det mer.
Någonting blire ju alla fall :)
Vill köra gympapassen igen. Det är ju så roligt!
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0