Blandade känslor inför morgondagen!

lite blandade känslor att min klocka ringer 5.00 imorgon!
Att jag ska ta cykeln och svänga höger ut på vägen och mot Resecentrum istället för Johannelund!
Att inte sitta på samma morgonmöte med samma människor och få min lilla rad jag ska gå under dagen! ¨

Jag vet inte riktigt hur jag känner.
Lite blandat som sagt.
Visst är det alltid roligt att komma till ett nytt ställe, lära känna nya människor men jag trivs så otroligt bra på Aleris. Vill inte sluta där efter söndag.
Men lite trygghet då att Maria sa till mig att de vill ha kvar mig i höst med :)
Jag kommer ju tillbaka men först ska jag jobba på Servicehus i fyra veckor. Vilket jag tycker ska bli sådär.

Trodde innan jag började på Aleris att Hemtjänst skulle vara så mycket tråkigare och jobbigare men det är så otroligt mycket roligare. Man kommer hem till nya personer hela tiden.
På ett servicehus är det samma personer hela tiden, de är mycket mer sjuka och allting..

Så vi får se hur detta kommer gå!
Jag får tänka på pengarna :)
Antingen trivs jag inte alls eller så kommer det också vara ett helt underbart ställe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0