Det där med mejlen!

Haha min mejl ser alltid lika dan ut.

Inkorg (0)
Skräppost (252)
Borttaget (21)

Så går man in på skräppost och där ligger alla spammejl man får hela tiden!
Tänk om alla de mejlen var sanna. Gud så rik jag skulle vara och jag skulle äga hur mycket saker som helst.

Sara Oskarsson: Grattis! Du har valt ut som möjlig vinnare av 3 plattskärmar.  Man tackar :)

Pointshop.se: Har du glömt dina förmåner?  Nej vilka då :) ?

Löneförhöjning: 16.600 kronor exta mer i månaden.   Skulle ju inte tacka nej till det direkt :)

Emilia Helsingus: Vi behöver fortfarande din kontaktinfo angående evt vinst på över 10000 kronor.
Jasså? Jag skickar den på direkten isåfall :)

Utlandsresor: Aktivering av resebevis.    Tyvärr har jag inte beställt någon resa än :)

Anna annas-fynd: Gällande resa presentkortet till Rebecca Juslin.
Tack tack :)

Haha helt sjukt att man får så mycket konstiga mejl.
Men skulle ju som sagt inte tackat nej till allting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0