Feelings

Hatar dessa känslor jag har inom mig när jag har PMS.
PMS betyder inte att jag alltid är arg som alla verkar tro.
Jag tänker och tänker och tänker under den perioden med.
Gråter lite ibland med ska ni veta!

Har just för tillfället kommit på massor bra saker med att ha någon vid sin sida.
Är det för att jag inte har det? Eller för att jag hade men ändå inte hade för ett tag sedan?
Inte vet jag.. Känns som jag har levt ensam i flera månader än vad det egentligen är..
Hur som helst.

Alla människor behöver någons närhet. Och det gäller verkligen alla.
Friska, sjuka, till och de med Autism behöver någon i sin närhet även om de inte uppfattar närheten så som vi gör..

Det är ganska häftigt egentligen. Vi kanske inte tänker på det hela tiden men så är det.
Alla behöver närhet, vissa mer och andra mindre. För vissa räcker det med en kram medans andra måste ha någon vid sig hela tiden.

Jag behöver inte ha någon vid mig hela tiden. Gillar att vara själv ibland. Har levt så ett tag nu. Man lär sig.
En del säger "jag skulle inte klara av att sova själv en hel natt utan honom bevid mig".
Det gör jag, självklart. Det är skönt att sova själv. Det tyckte jag när jag var i ett förhållande med.
Men man saknar närheten, då visste man att någon fanns där. Det var ett samtal bort ibland sen kunde man ha någon brevid sig.
Nu får jag väl nöja mig med alla mina täcken och kuddar.

Men jag skulle faktiskt behöva en kram snart. För att känna mig trygg med mig själv. Man måste ha närhet :)
Mycket viktigt att tänka på!
Tycker alla borde kramas mer. Helt underbart och mycket mysigt.
Alla mår bra av det. Av en förälder, släkting, vän eller sin pojkvän/flickvän. Kramar är alltid bra.
Jag gillar dem :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska ge dig en lång, varm, mysig kram när jag ser dig. Kramelikram

2011-07-13 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0