I don't mind if you don't mind

Några timmar senare.
Jisses så trött jag är. Inte mycket sömn denna natt!
Blir nog att gå och lägga sig tidigt ikväll, som man iofs alltid säger men inte håller :)

Har varit o solat & badat med födelsedagsbarnet vid Johannelundsbadet.
Det var riktigt bra faktiskt. Men det bästa är nog att jag har 5 min med cykel hem. Det gillar vi starkt.
Sen blev det lite firande med hennes familj och släkt.
Käkade god paj och tårta!

Ska käka korv, pommes och Bea sen hemma.
Åh minnen från mårsängsvägen 32 när jag var liten.
Älskar känslan! :D

Imorgon blir det jobb 6.45-14.45.
Fuuuuuuuuuuck vad jobbigt!!

Puss



Passar perfekt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0