Läppar mot läppar som tar mig i land!

Jag ÄLSKAR att sluta 11.45!
Känns som att klockan är runt 7 nu..
Men den är bara 4!
Såhär dags brukar jag sluta. Haha så sjukt!
Vilken konstig känsla :)
Skulle gärna sluta 11.45 varje dag.
Imorgon gör jag det med, underbart!

Städningen går det ju hm sådär med.
Blev en hel del gjort men sen kom mamma hem och jag gick upp och satte mig och pratade och fikade med henne istället. Och nu är det inte lika roligt att städa längre.
Ska måla mina naglar militärgröna istället :)

Måste ev stänga av internet sen.
Jaha men roligt då!
Jävla åska. Försvinn..
Hoppas ju inte det blir så resten av veckan för då är jag hemma själv.
Roligt att sitta här själv utan internet :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0