LÖN!!!

Hejsan!

Är för tillfället väldigt väldigt glad..
Gick utmärkt på jobbet idag. Lite jobbigt att ta sig upp på morgonen bara.
Men det gick.
Slutade klockan 12.

Hem och äta lunch sen göra sig ordning.
Nu sitter jag här färdig och klar.
Ska ta pärlan in till staden och shoppa loss lite.
Det ska handlas krämer, fotoböcker, pennor, lim, tamponger, puder, ögonskugga och lite presenter med.
Tänk att allt folk ska fylla år samtidigt på året. Inte riktigt klokt :)
Förutom jag då, alltid ska någon vara lite annorlunda ;)

Får se hur många timmar jag spenderar inne i stan.
De har tyst minut på stora torget och ljuständning klockan 17 för alla i Norge.
Skulle vilja se på det med..
Så glöm inte det :)
Är jag kvar inne i stan då tar jag en sväng förbi där då.
Kommer säkert gråta en liten skvätt med bara för att jag förtillfället är världens känsligaste levande människa på denna jord! Haha :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0