Onödiga listan

Nämn något som gjorde dig glad igår: Allsång på skansen
Vad gjorde du kl 08 i morse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste lite bloggar 
Det sista du sa högt: kommer faktiskt inte ihåg :)
Det senaste någon sa till dig: Kommer inte ihåg det heller :)
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt:  En macka
Vad var det senaste du köpte: Lunch igår på stan
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt
Godaste glassmaken: Marrängswisch(stavning?) på bosses! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Oftast
Drömmer du mardrömmar: Varje natt.
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag
Favoritklädsel: Mjukisbyxor, linne och tjocktröja är skönast men min blommiga klänning trivs jag bra i!Favoritlåt just nu: Holy - The moniker
Vad ser du om du tittar till höger: Min byrå
Vad gör dig glad just nu: Mycket saker!
Vad ska du göra härnäst: Platta håret tror jag
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Sådär
Favoritgodis: CHOKLAD!!
Kläder just nu: alladinbyxor som mamma säger och ett vitt linne
Hur många kuddar sover du med: 6
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Inget utav de, ska jag välja så nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Är du kittlig: ÖVERALLT
Snarkar du: kAN HÄNDA ;)
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Alla äckliga kryp
Längtar du mest efter just nu: Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0