SALE SALE SALE SALE!

Shoppade upp halva stan förut.
Oj då så det kan gå!
Men REA är bra ibland.
Mycket för pengarna om man säger så ;)

Tänkte gå till ica nu och köpa något gott sen mysa mig ner i sängen med mina tre täcken, två filtar och 8 kuddar!
Det ni. Låter ju helt underbart en fredag som denna!

Imorgon blir det jobb igen.
Dock inte förns på kvällen.
Får se vad som händer och fötter på dagen.
Om vädret inte är på min sida ska jag nog färga håret.
Det råkade visst hoppa ner en hårfärgskartong i påsarna idag.
Kör på samma färg som sist, blev himla nöjd över det faktiskt. Men nu bleks det och utväxt börjar komma.

Kan lägga upp lite kort på allting jag köpte sen för nu ligger kameran på laddning och iphonen, ja den är ju som sagt lite vinskadad sen studenten fortfarande ;) och den har hakat upp sig med att ha blixten på hela tiden så kortet får inte sin rättvisa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0