Tankar - saknad - förtränga

Idag är det den 27e.
Ett datum som alltid kommer betyda något för mig även om det inte finns där längre.
Dels fyller jag år 27e, dock i Oktober då!

Men det var våran dag.
Våran dag i 3 år och 5 månader.
Det är inte våran dag längre utan någon annans.
Men man kommer ihåg. Minnen finns kvar även om de suddas ut lite.
Tankar och känslor finns fortfarande kvar, jag försöker att förtränga dem för annars mår jag dåligt.
Lyckas sådär ibland.
Men den 27e varje månad lyckas jag inte.
Minnen kommer tillbaka.
Saknad, närhet och kärlek.
Behov som varje människa har.

Jag saknar de behoven!
Jag saknar den du var mot mig ibland!
Jag saknar de konstiga små sakerna vi kunde hitta på ibland!
Jag saknar din kärlek och stora kramarna!
Jag saknar när du torkar tårarna från min kinder och säger att du älskar mig!

Fan man borde inte sakna så mycket.
Ska försöka förtränga saknaden lite nu.
Det går inte, det var då och nu är nu.
ibland blir det inte som man tänkt sig från början.

Lite tankar om dig av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0