13 Juni

Godmorgon!

Har inte alls haft tid att skriva..
Underbar student i Fredags.
I lördags var det studentfirande i mitt andra hem.
Fick jättemycket bra saker att ha när jag flyttar..

Blev kvar där över natten.
Igår var vi i Kisa en sväng och hälsade på ett par kompisar till familjen.
Sen åkte jag hem till stan igen på kvällen.

Tog en sovmorgon idag och sov till 9.40..
Jättefint väder ute men jag stannar nog inne i sängen idag.
Har ont i halsen och är förkyld.
Har inte direkt planer på att bli sjuk nu när jag börjar min bredvidgång senare i veckan för att sen börja jobba på måndag.

Får dock se hur jag mår senare ikväll.
Kanske blir det en tripp in till stan ändå för att hälsa på kära måndagsklubben.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0