16 Juni

Ännu en dag på jobbet avklarat.
Var mer död än levande när klockan ringde imorse.

Går ju fortfarande på brevidgång men idag gick jag själv till några personer.
Gick ju himla bra det med.
Så nu är jag inte lika nervös tills på tisdag.
Inte för att jag ska vara själv för det klarar jag ju. Men för att hitta överallt.
Jisses så mycket olika adresser.
Men jag säger det igen. Har jobbat där tre dagar nu och jag tycker mer och mer om stället för varje dag.

Nu ska jag ha fest i mitt rum.
Bara jag som är bjuden dock.
Städning och musik på högsta nivå.
Imorgon jobbar vi lite till sen tar jag helg!

Puss



Kul att all min färg har försvunnit!
Ber till gud att det kommer lite sol i helgen annars blir jag stammis på solariumet för tillfället.
Fjällar på ryggen, och det är inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0