17 Juni

Sådär nu tar jag helg.
Eller gjorde det för 40 minuter sedan!
En mycket bra dag på jobbet idag igen.
Det var min sista brevidgång idag så på måndag (tisdag) börjar jag på mitt egna schema.
Det ska bli både roligt och lite läskigt.
Men jag längtar sjukt mycket faktiskt!

Nu ska jag springa ut till tvättstugan och sätta på två maskiner.
Lär nog bli ett antal känner jag för min tvättkorg är verkligen överfull.
Allt ramlar ur den..
Kan ju lova att det inte lär bli min roligaste fredagskväll men vad gör det.
Måste ta det lugnt och vara hemma någon gång ibland med :)

Kan ju samtidigt gratulera alla kära vänner som tar studenten i Åtvidaberg idag.
Grattis till er :) !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0