18 Juni

Hejsan!

Blev klar i tvättstugan runt 23 tiden igår.
Det var väääldigt mycket som skulle tvättas om man säger så :)
Laddade ner en film och tittade på den.
Gick till ica och köpte choklad och en tiding bara för att jag var värd det!

Somnade vid halv 1.
Blev väckt någongång mitt på natten av glada studenter i åtvidaberg som ringer.
Men somnade om ganska snabbt efter det och sov ända till klockan 10 imorse.

Nu har jag haft några "spatimmar" här hemma.
Har haft asiktsmask, hårinpakning, body scrub, fixat ögonbrynen, filat fötterna, målat alla naglar,
Rakat benen och kört lite med epilatorn, handkräm och fotkräm.
Nu känns jag som en helt ny människa. Det är riktigt skönt att göra något sånt där ibland.
Tror kroppen mår bra av det med :)

Nu ska jag upp och ta någonting att äta till lunch, har inte ens ätit frukost så börjar bli riktigt hungrig kan jag lova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0