20 Juni

Godmorgon!

Skapligt trött idag med..
Hittade äntligen en kompis som ville komma hit och titta på film med mig igår till slut.
Kristoffer kom hit sen tittade vi på wallander och några avsnitt av solsidan.
Mycket bra :)

Enligt mina planer skulle jag vara påväg till AF just nu.
Men inte det, här sitter jag i min säng med datorn i knät och jäspar.
Skjuter fram det lite och har satt mitt mål på klockan 1!

Så sjukt jobbigt att åka till Arbetsförmedlingen när jag har jobb. Men som sagt, det är ju ett schemavikariat som går ut i augusti. Sen får jag gå timmar där och då måste jag samtidigt söka andra jobb..
Krångligt äre men det ska väl gå tillslut det med.

Nu ska jag jäspa lite till, ta min hostmedicin, borsta tänderna, duscha och göra mig ordning för en dag på stan.

Puss



Sommaren 08!
Gillar min färg på håret där. Men titta så kort det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0