21 Juni

Inte helt lätt det här med att ha två jobb kan jag lova!
Nu ska jag försöka pussla ihop brevidgång på andra jobbet samtidigt som jag jobbar på första.
Inser precis nu att jag inte kommer få en enda ledig dag på två veckor om det blir som jag förmodar.

Somnade redan vid klockan 12 igår!
Var så jäkla trött..
Och sen vaknade jag vid 11 och var fortfarande trött.
Men jag antar att det är min jäkla hosta som förstör!

Idag börjar jag mitt schema på Aleris.
Det ska bli så himla roligt.
Vet inte hur jag ska hitta runt till alla bara. Tacka gud för GPS i telefonen!! :)
Börjar klockan 16.00 och går till 21.30.
Men min plan var att vara där redan klockan 15.00.
Mycket som ska fixas innan :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men tänk på vad himla mycket pengar du kommer tjäna och vad kul du kan handla när du väl är ledig.Kram

2011-06-21 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0