23 Juni

Imorgon är det midsommar och jag jobbar 7.30-13.30!
Men midsommar är som heligt för mig.
Eller så kanske man inte ska säga. Men det betyder mycket för mig.
Jag står för att jag säger att jag hellre firar midsommar än både jul och nyår.

Min drömmidsommar är nog med massor vänner, en stor stuga vid skärgården eller ute på landet, äta god mat nere vid vattnet, gå bort till midsommarstång som finns i närheten, sen hem och fortsätta umgås och dricka hela långa natten.
Det är min favoritmidsommar. Fint väder och blå himmel hela dagen med.

Jag kanske är dum i huvudet men jag måste ju ändå få drömma om det :)
Men som sagt, det är midsommar imorgon. Jag har hört att vädret ska vara sådär, jag jobbar på dagen.
Men vad ska jag göra efter :( ?
Elli har sagt att hon vill hitta på någonting med mig men tror inte hon är så sugen på det efter en vecka i Grekland.
Jag har depression över det :(
Nu ska jag lyssna på "det var dans bort i vägen" och drömma efter min midsommar :D

Så vad händer idag då.
Jag vaknade för en timma sen.
Har jordens värsta mensvärk. Hur fasen ska jag kunna jobba nu då?
Får ta en himla massor tabletter ihop om att det försvinner.
Alla jag känner slutar tidigt idag eftersom det är midsommar imorgon..
Men inte jag inte, jag ska jobba kväll!

Nu ska jag upp och ta någonting att äta till frukost alla fall!
Puss

Vaknade utav musik utanför mitt fönster.
Vi har ett dagis på andra sidan vägen.
Tror ni inte de små söta ungarna står och dansar runt midsommarstång där eller?
Till små grodorna och mormors lilla kråka.
Haha hur söta som helst ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0