24 Juni

Gick bra på jobbet igår.
Jag säger bra för det gick bättre idag.
Fick en bättre tur att gå  :)

Så nu är jag lite rikare och lite bättre ;)

Kom hem vid halv 2.
Käkade massor midsommar mat och jordgubbar som mamma doppat i choklad!
Fick bli en snabbdusch och sedan göra sig ordning.
Nu sitter jag här med en packad väska, en vinflaska och så lilla jag.
Ska ut på äventyr på landet med lite folk.
Ett hus vid en sjö, det ryktas även om att det finns en badtunna där.
Kan bli riktigt trevligt detta faktiskt :)
Tack underbara vän som ställer upp i sista sekunden!

Jag gillar lite såna här impulsgrejer!
Nu kommer snart min vän Kristoffer och hämtar upp mig sen drar vi ut på äventyr med hans kompisar.
Puss och kram och trevlig midsommar till alla jag känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0