25 Juni

Nu är jag hemma igen.
Hade en helt underbar midsommar igår med trevligt folk.
Vi var mitt ute i ingenstans.
Vid ett hus vid en sjö kan man säga!
Grillade och åt god mat, drack öl och vin, badade i sjö och badtunna, gick och la oss sent och upp skapligt, vistades i regn och blå himmel med sol.
Vad mer kan man begära liksom?
Önskar att vi kunde stannat en natt till men jag och Amanda måste jobba imorgon så vi var tvugna att åka hem!

Så nu är jag hemma igen.
Ska ta en dusch, fixa matlåda tills imorgon sen gå och lägga mig.
Blev inte många timmars sömn inatt så vill gå och lägga mig skapligt idag eftersom jag jobbar imorgon igen..

Önskar att det var midsommar fler gånger om året :)
Och bästa av allt, jag fick min midsommar på landet vid sjön!
Nu är jag nöjd och glad igen.

Puss
Har dock inga kort sen igår.
En mycket bra dag/kväll behövs inte finnas på bild idag.
Det är ju trots allt minnena som kommer upp i huvudet :)
Haha så smart jag är ibland :)
Observera att jag skrev ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0