26 Juni

Somnade runt halv 12 igår alla fall!
Och sen ringde klockan 5.45 imorse, det är fint det ;)
Upp och hoppa.
Cykla till jobbet, inte en jäkla kotte ute!
Då har man ångest kan jag lova. Riktig jäkla ångest.

Gick väl bra på jobbet ändå.
Timmarna går ganska fort när man har någonting att göra hela tiden..
Nu har jag dock väldigt ont i magen (vilket jag alltid har) men jag har ont i huvudet med.
Har druckit massor vatten men det går inte över.
Ska ta och knarka lite tabletter nu så får vi hoppas på bästa resultatet liksom :)

Det är superfint väder ute och här sitter jag.
Blir inget mer av det kan jag lova.
Nu ska jag ut i solen!

Puss



Inte alla som får skjuts ända hem på studenten. Det ni, det fick jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0