27 Juni

Hejsan!

Somnade jättesent igår igen.
Men vad gör det om hundra år :) ?

Har en konstig känsla i kroppen idag igen.
Det är nog för att jag ska jobba.
Trivs jättebra där jag jobbar, allt är bra. För det mesta..
Men jag var dum som gav mig på det på direkten.
Skulle behövt vara lite ledig först.
Men man lär väl sig av sina misstag?
Kommer nog inte säga så när pengarna rullar in på kontot :)

Men jag vill ha tid att hitta på saker.
Impulssaker, bestämma kvällen innan att man drar till Liseberg eller något dagen efter.
Såna impulssaker gillar jag :)
Sen vill jag ha tid att träffa min vänner.
Jobbar så konstiga tider på detta jobb.
Antingen 15.45-21.00 eller 16.00-21.30 eller 7.30-16.00!
Och sen jobbar jag varannan kväll och varannan dag..
Det är inte alls roligt i längden.

På mitt nästa jobb går jag antingen 6.45-11.45 eller 6.45-14.45 eller 13.00-21.00 men det gör jag bara varje torsdag. Då kommer jag ha tid att träffa mina underbara vänner lite mer :)

Men det är inte bara det som ingår i den "obehagliga känslan" jag kan inte direkt säga vad det är för jag vet det inte själv..

Nu ska jag äta ananas och fundera på livet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0