29 Juni

Har inte haft tid att skriva här riktigt!
Jobbade 7.30-15.00 igår..
Trodde det var min sista dag i livet när jag jobbade faktiskt.
Cykla upp och ner för skogslyckegatan är inte det roligaste i denna värme.
Hujedamig vad varm jag var när jag kom hem.

Så jag hann bara kliva in genom dörren, fixa ordning några mackor och hämta bikini och handduk sen stack jag med Krille ut till hans sommarstugan och badade i sjön kan jag lova.
27 grader i vattnet, inte helt fel om man säger så :)
Vi tittade och sjöng med till allsång på skansen med innan bilen rullade in mot staden igen.

Sen sov jag ut idag.
Sov i över 12 timmar.
Gud vad det behövdes känner jag!

Ska snart fixa lite här hemma sen cykla bort till jobbet igen.
16-21.30 idag!
Imorgon jobbar jag igen dock dag då.
Sen är jag ledig på fredag. Så skönt :)

Puss



Från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0